تمـاس : +۹۸ (۵۱) ۴۳۲۶۷۳۳۰
پست الکترونیکی : info@sharghsanat.com
مــاشین ســازی شرق صنعت نیشابور

شرکت ماشین سازی شرق صنعت نیشابور

شرکت ماشین سازی شرق صنعت در سال 1364 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت قالب های صنعتی و قطعات خودرو آغاز نمود و سپس با سرمایه گذاری مناسب اقدام به خرید ماشین های NC و CNC با تکنولوژی پیشرفته از کشورهای اروپایی نمود .


احداث کارخانه شماره 2 با بیش از 4000 مترمربع زیربنا د رزمینی به وسعت بیش از 8500 مترمربع در شهر صنعتی خیام نیشابور و بکارگیری نیروی انسانی متخصص و کارا د رواحدهای مختلف فنی و مهندسی ، طراحی ، تولید ، مونتاژ ، R&D ، کنترل کیفی ، بازرگانی و .... ضمن ارج نهادن به خلاقیت ها و نوآوری توانست خانواده بزرگ شرق صنعت را با شعار (Packing Your Dreams) و در راه تبدیل شدن به یکی از قطب های منطقه گرد هم آورد.


مبنا طراحی ، کارایی ، ایمنی و زیبایی می باشد . پس از اتمام کار طراحی توسط جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا و با پشتوانه سال ها تجربه در امر طراحی ، شبیه سازی ماشین توسط کامپیوتر و سپری کردن انواع آزمایشات رایانه ای ، نقشه قطعات تبدیل به برنامه CNC می شود که وظیفه تولید قطعات را با دقت یک میکرون بر عهده دارند . در مراحل ساخت و استحکام ، دقت و استاندارد ملاک اصلی عمل است . شرکت ماشین سازی شرق صنعت افتخار همکاری با بیش از 300 کارخانه تولید فرآورده های لبنی در سطح کشور را در کارنامه خود به ثبت رسانیده است . ارائه محصولات جدید مطابق با نیاز مصرف کنندگان واعتقاد به حق انتخاب برای مشتری و همگامی با تکنولوژی مستلزم ایجاد و تقویت تیم طراحی بسیار قوی با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری (CAD/CAM) متناسب با این اهداف می باشد .


شرکت شرق صنعت سعی نموده ضمن استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و تجهیزات مدرن و پیشرفته در ساخت ماشین های تولیدی ، سود مورد نظر خود را در فروش بیشتر جستجو نماید.


فـایل هـای پیوسـت
ردیــف عنوان فــایل نوع فــایل دریــافت فــایل آخرین بــروز رسانی
1 کاتالوگ محصولات pdf دریافت 1394/12/25
بـرچسب هــای مرتبط
مــاشین ســازی شرق صنعت نیشابور
سایر انتخاب ها
عضویت در خبر نـامه

ما هرز نامه ای ارسال نمیکنیم

+98 (51) 43267330
© Copyright 2014 Greeneh Dairy Co. All right reserved.