تمـاس : +۹۸ (۵۱) ۴۳۲۶۷۳۳۰
پست الکترونیکی : info@sharghsanat.com
مــاشین ســازی شرق صنعت نیشابور

محصــولات مــــا

خطوط کامل بسته بندی پنیر (UF)

خطوط بسته بندی پنیر شرکت شرق صنعت با انعطاف پذیری زیاد برای تولید 1800 تا 8000 بسته با حجم 100 الی 450 سی سی طراحی شد اند.

ماشین های پرکن خطی چند ردیفه

ماشین های سری LC شرکت شرق صنعت جهت بسته بندی انواع مایعات با غلظت های مختلف طراحی شده وتمامی قسمت های دستگاه از استنلس استیل و آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده اند

ماشین های بسته بندی فرم فیل سیل (FFS)

ماشین های بسته بندی فرم فیل سیل با قابلیت پر کردن محصولات مختلف (رقیق،نیمه غلیظ و غلیظ) مانند پنیر UF، پنیر پروسس، پنیر خامه ای ، عسل ، مربا ، سس و ... در ظروف مختلف با ابعاد و اشکال مختلف و سرعتهای بالا تا 15000 بسته در ساعت طراحی شده است

ماشین های پرکن خطی بهینه (OLC)

شرکت شرق صنعت با توجه به تجربه چندین ساله درارتباط با ماشین های بسته بندی لیوانی اقدام به باز طراحی ماشین های خطی گذشته نموده و نسل جدیدی از ماشین آلات را بانام OLC معرفی نموده است.

ماشین های پر کن روتاری (RC)

ماشین های بسته بندی سری RC شرکت شرق صنعت با هدف کاربری آسان و براساس تکنولوژی مدرن روز دنیا طراحی شده اند . تمامی قسمت های در تماس با محصول در این ماشین ها از جنس استنلس استیل و به گونه ای طراحی شده اند که شستشو در محل (CIP) به راحتی امکان پذیر می باشد.

ماشین پرکن دبه و IML

این ماشین آلات جهت بسته بندی ظروف دبه (P.P, PE (IML با دهانه های مختلف جهت محصولات رقیق،نیمه غلیظ و غلیظ با سرعت های بالایی در حدود 4500 بسته در ساعت طراحی و ساخته می شود

ماشین های پرکن حلب پنیر UF

شرکت ماشین سازی شرق صنعت با ساخت بیش از 40 خط بسته بندی پنیر UF در ایران، بزرگترین تولید کننده در این صنعت می باشد. ماشین آلات پرکن حلب پنیر جهت بسته بندی ظروف با حجم 0/5-4 کیلوگرم و در هر مرحله توان پر کردن حلب های با ساختار 1-4 لایه ای با سرعت 500 cycle/h دارا می باشد.

ماشین آلات پرکن لیوانی نیمه اسپتیک

برای اولین بار در ایران شرکت شرق صنعت با دستیابی به تکنولوژی ماشین آلات نیمه اسپتیک موفق به ساخت ماشین پرکن لیوانی با قابلیت تولید محصولات لبنی با ماندگاری طولانی تر شده است.

ماشین های پرکن کیسه ای BK-1800

ماشین پرکن کیسه ای سری BK مناسب برای بسته بندی انواع مایعات رقیق مانند: شیر، دوغ ، آب معدنی ، روغن ، کشک و...

ماشین برچسب زنی با چسب گرم

ماشین برچسب زنی با چسب حرارتی قابلیت چسباندن لیبل (oriented poly propylene)OPP را بر روی ظرف های مختلف استوانه ای از جنس PET ، پلاستیک ، شیشه ، قوطی فلزی و ... را دارا می باشد.

ماشین فرم فیل سیل عمودی

ماشین فرم فیل سیل عمودی نسلی جدید از ماشین آلات تمام اتوماتیک بسته بندی ساشه با سرعت 32000 بسته در ساعت راه حلی مناسب در مواجهه با چالش های صنعت بسته بندی ساشه.

مــاشین ســازی شرق صنعت نیشابور
سایر انتخاب ها
عضویت در خبر نـامه

ما هرز نامه ای ارسال نمیکنیم

+98 (51) 43267330
© Copyright 2014 Greeneh Dairy Co. All right reserved.